Att säga som det är

Igår så jobbade jag hela dagen, sjukt surt när jag visste att resten av basen låg på stranden och stekte, blev dock lite gladare när dom kom hem till mig och käkade pizza på kvällen. Jag kom då med den braiga idéen att vi skulle ha picknick på mitt tak vilket visade sig vara galet mysig! Så där satt vi i ungefär 3 timmar, pratade och hade det hur kul som helst innan vi till sist frös så mycket att vi bestämde oss för att gå in och kolla på film istället.

I morse vaknade vi alla utvilade och började förbereda oss för en dag på stranden, var till och med så seriösa att vi köpte med frallor som vi skulle ha att äta sen (vilket var ett bra beslut eftersom det smakade sjukt fint!!).
Så idag har det varit stranden som gäller, man får ju passa på så länge vädret är på topp (det är ju inte allt för ofta). Träffade även Alex, Davve och Erik på stranden och eftersom Alex brukar läsa min blogg så ska jag skicka en extra hälsning till honom här: HEJ ALEX! :)
För att sammanfatta det hela så har det varit en bra dag med mycket bad, skratt, glass och gott sällskap!

(sjukt tråkigt att vi alltid tar alla foton med Miks kamera så att man aldrig kan lägga in foton som vi tar förens flera dagar senare men ni får helt enkelt överleva ändå, dom kommer ju som sagt senare!)

Kommentarer
Postat av: mik

du kan ju alltid börja använda din mer avancerade kamera, så slipper du problemet;)

2008-07-27 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0