En svår och jobbig grej

Dagen bjöd på sol trots att alla vädersnubbar hade sagt att det skulle bli regn. Men Magdalena gillade det, precis som alltid! :) Hämtade även ut mina och Miks kläder som kommit från junkyard, mycket nöje! Vi kan båda vara väldigt nöjda med våra köp tycker jag!

Ikväll så åkte vi in till stan (jag, N och M) och tittade på när Ellen samt Elin dansade på stora torg. Riktigt bra var det! Där efter skulle dom andra två damerna äta kebab eftersom dom var hungriga som två vargar så vi begav oss till kebabcenter där vi satt och dödade en timme innan vi promenerade ut till Egnahem. Denna gången till werners vältalade "Lya", där han, Markis och Ville befann sig, vilket visade sig vara något av det roligaste ställe jag någonsin varit på. Var hittar man annars en tvättmedelsflaska upptejpad i  taket , en hjälm med pil i och tavlor stulna från österängskolan? Nej just det, ingen annanstans. Så det var ett rent nöje att få se allt detta =)

Men nu ska jag minsann hoppa i säng och sova en runda!
Sleep tight gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0