I don't need your help

Igårkväll blev det en spontan och jävligt kul grillkväll hemma hos Nathalie som bestod av mig, Nathalie (kanske ganska givet eftersom vi var hemma hos henne), Mik, Hannah, Ellen, Werner, Ville, Hence och Markis. Sysselsatte oss med bland annat potatissallad-race (vilket var lagom äckligt), klädpoker och caribean kick!
Klockan 6 däckade alla (minus ellen och markis) på lite olika platser runt om i huset och sen var det upp med igen vid halv 10. Kan ju berätta att det fanns en del städning att göra men det kan det ju vara värt. :)

Idag hade jag och Nathalie  planerat att vi skulle cykla till stranden, men eftersom det öser ner ute så hoppar vi nog det. Istället ska jag ha en helt uuuuuunderbar slappedag. Ska bland annat in till Maxi och handla mat med mamma (jag älskar att scanna, det är superkul!) och sen ska jag se på sex and the city och mysa i min fina nutella t-shirt som jag fick av N när jag fyllde år. Så bra!





Tänkte visa dom två finaste klänningarna som jag provade häromdagen till bröllopet. Jag hade sjukt mycket beslutsångest men nu har jag bestämt mig för den blåa så var inne och köpte den igår. :)

 



Kommentarer
Postat av: hannah

fan vad fin den var! :D

2008-07-11 @ 15:43:21
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Fin tröja! :D

2008-07-15 @ 00:49:38
URL: http://nathalienilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0