Jag glömde vem jag var

Vaknade med strålande väder så gick ut och lade mig i trädgården, efter en stund kom även Elin och höll mig sällskap. Vi låg där ute och stekte hela dagen, snicksnackade och åt choklad. Fram tills tretiden då jag fick skicka hem henne för att gå in och göra vid mig och sen vidare till stan. Där mötte jag mamma, så gick vi och åt på den italienska restaurangen som ligger på lilla torg. Ganska mysigt (och dom hade sjukt snygg duk) att sitta och titta på folk samtidigt som man åt, jag beställde pasta med tomatsås!
Sen gick vi på bio, såg Adam Sandlers nya "Jiddra inte med Zohan", riktigt rolig men ganska överdriven och smått sjuk emellanåt. Men kul var det iaf att ha en liten tjejkväll med mamma! :)

Nu sitter jag inne på www.ellos.se där det är rea och shoppar med Miksi. Vi har hittat en ny kvällssysselsättning, ganska dyr men ack så roligt! :) Så det blir nog några ny klänningar ikväll om vi har tur!

Sleep tight
kärlek från M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0