Jag vill ha dig nu

Ikväll blev det middag med familjen på rökeriet i yngsjö, där frida även var och uppträdde. Hon var så duktig så min lilla sångfågel (precis som alltid). Det blev varmrökt lax och potatis, mums!
Jag fick även paket eftersom det var min namnsdag idag - ett guldarmband och ett par trosor. Jag gillar att ha namnsdag!!

Nu sitter jag här och myser i fleecetröja och lyssnar på lars winnerbäck! Åååååh, vad han är bra! jag är helt kär i alla hans låtar. Känner mig då även en aning myssugen vilket är lite trist, men jag får trösta mig själv med att jag ska se lassegubben den 6 augusti!

jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är  - <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Lasse är kass ju! :)

2008-07-23 @ 19:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0