This doesn't hurt

Eftersom jag var med Hannah igår så tvingade hon mig som vanligt till att äta kladdkaka, glass och jordgubbar och se på film. Men jag måste erkänna att det var helt okej, kanske till och med riktigt härligt! ;) Det blev till att titta på en riktig 90-tals film "Drömbilden" med Jennifer Aniston, och även om klädvalen ibland var lite märkliga så var filmen bra!
Efter filmen blev det en massa snack och annat, så det klockan hann bli mycket innan jag kom i säng.
Men idag var det att upp och hoppa igen vid 9 för att vi skulle träna, på mig gick det ingen nöd men Hannah höll däremot på att somna när vi var på gymmet! ;)

Därefter så stack jag hem och lade mig i trädgården och solade, vilket var helt underbart! Jag har verkligen längtat efter att få sola, det har ju varit skitväder i en hel evighet nu så jag har till och med hunnit bli en riktig blekfis! Men det ska nog fixas om vädret håller i sig (vilket dom faktiskt har sagt, det ska i i alla fall var kanon väder fram till på lördag då det ska dyka upp några moln).

Nu tänkte jag visa en bild på min nya vindjacka som jag köpte igår, som jag faktiskt har börjat gilla ganska mycket! :)



Här är även en bild på mina nya joggingskor och min scarfs! 

    


Kommentarer
Postat av: hannah

bör tilläggas att jag gick o la mig igen direkt när jag kom hem ;)

2008-07-01 @ 22:41:15
URL: http://hannahlindblaad.blogg.se/
Postat av: mik

jag kan inte se bilderna :/

2008-07-02 @ 21:30:31
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0