Inte ett moln, så långt ögat kan nå

Idag blev det en oväntad stranddag. Köpte med oss frallor, plockade upp Nath och Eken och sen körde vi till bryggan. Det blev den seriösaste stranddagen hitintills då vi hade med oss frukost, saft, massa vatten, brassestolar, strandtennis, boll och för övrigt låg bland dom vuxna en bit bort från bryggan. Mogna nog att prata pension kanske?
Ännu en fin dag men väldigt mycket bad (jag och Tess besökte till och med Kroation ;)) och annat skojsigt! Bland annat så blev jag lite övertrött vid ett tillfälle och tjatade till mig tillåtelsen att gräva ner Eken i sanden! Jag och Tess lyckades ganska snabbt, fixade till och med både bröst och gravid mage!

  

Nu är jag hemma från stranden och ikväll är det slappkväll. Grannarna är här och grillar så jag har fått leka med Iben hela kvällen, har bland annat blivit utnämnd till den bästa studsmattehopparen hon vet, det ni ;)
Men nu är jag helt slut, blir nog att krypa till kos tidigt ikväll känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0