Would you like that?

Igår så bar det av till skånesdjurpark med mamma, Isac och Iben. Ytterst trist att vädret inte var på vår sida men det blev ändå en mysig och rolig dag! Det var faktiskt en björn som stod på bakbenen precis framför mig och Iben (det var dock stängsel imellan men ändå ganska häftigt).
När vi sen kom hem så var vi alla sjukt trötta, men då satt det en brun liten sak och väntade på min altan - nämligen frida ekelund! Vilket var väldigt trevligt, framförallt eftersom jag inte sett henne på en hel evighet! Så det blev en mysig kväll med myyyyyyyyyycket prat och vännerittande! I like it! :)

Idag fick hon åka hem tidigt för hon skulle iväg på något grejs. Så jag har varit och tränat en runda, och i eftermiddag ska jag och mamma åka in till stan och titta på klänningar åt mig!! ååååååååh, det ska bli så kul!! :D
Ska nämligen på bröllop om 2 veckor så ska köpa någon fin klänning till mig som jag ska ha, och alla som känner mig vet att kläder är det bästa jag vet. Och vilken tjej hade inte älskat att prova supersnygga coctailklänningar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0