Love is an illusion

Igår så kom Elin över en sväng, käkade glass och kollade vänner (fast mest snackade vi nog egentligen). Trevligt!
Idag så blev det att följa med mamma in till stan, skulle hjälpa henne på jobbet lite men var klar ganska snabbt (jag är ju effektiviteten själv) så sen följde jag med mormor ut på åsum där dom hade halva priset på second hand istället. MYCKET ROLIGARE! Vi shoppade som galningar, jag köpte ett par högklackade svarta skor med en fin rosett, två väskor och en duk till mamma samt en äkta skinnväska till mormor. Allt detta under hundralappen (ännu en gång). Sånt gillas!

När jag sen kom hem så lade jag mig ute i trädgården och sov en stund innan mamma till sist kom hem vid 5-tiden, då körde vi istället upp i skogen och hade picknick. Ganska mysigt, fast jag blev lite myggbiten på fötterna.



Passade även på att ta lite fina kort när vi var i skogen och måste säga att jag blev ganska nöjd. Därför lägger jag upp några här så ni får ta en kik! :)

  
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0