Älskling, jag vet hur det känns

Igår var förmodligen sommarens bästa soldag! Helt galet varmt och jag hade aldrig överlevt om vi inte haft haft pool, vilket resulterade i att jag badade ungefär hela dagen. Men jag klagar inte, det var helt underbart!



Nathalie kom också och badade med mig! =)



På eftermiddagen/kvällen så åkte vi in till stan för att gratta min kusin som fyllde 30. Jag blev sjukt imponerade av hans lägenhet som var en av de finaste jag sett på länge, den ligger i samma hus som Åhlens så det är perfekt läge med en ballkong med utsikt över hela lilla torg samt stora luftiga rum. Jag har ungefär samma smak på inredning som han också, modernt blandat med smakfullt second hand. Riktigt läckert!
När jag kom hem så körde jag och pappa till Åhus och handlade Otto's glass och gick en runda vid stranden, mysigt! Sen körde vi till Hammar och hälsade på Macke och hans flickvän Nettan som bor där, jag har aldrig varit där så det var ganska spännande att ta sig en titt. Jag fick också läsa en del sagor för småflickorna innan vi körde hem.
Måste tilllägga att det var JAG som körde hela vägen, första gången som jag körde på riktigt stor väg, men det gick riktigt bra om jag får säga det själv (+ att pappa också sa det!).

Idag, söndag, är det pissväder så det blir nog lite träning idag. Och ikväll ska titta på diggiloo i Ovesholm, ska bli kul! Hoppas bara att det inte regnar.


Kommentarer
Postat av: emma

snabba cash är riktigt bra :)

2008-07-06 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0