I'm walking on sunshine

Ojojoj, uppdateringen på bloggen har verkligen inte varit på topp de senaste dagarna. Därför får jag nu köra igenom allt som hänt ganska kort och snabbt!

Lördag:
Jobbade på degeberga marknad hela dagen och sen var det hem och duscha, på med kläderna och vidare in till stan. Det blev förfest hos Werner på egnahem, och som vanligt - alltid lika kul! :)
Även om vi inte tillbringade många timmar inne på t-rock så var det en kalaskul kväll.
(Bilder från kvällen får ni se senare, eller får ni titta på http://zonecix.bilddagboken.se/  så länge)

Söndag:
Vaknade på morgonen med smutsiga fötter och skrapsår på knäet vilket inte kunde betyda något annat än att dagen innan varit lyckad. Sen blev det att åka på marknad med mamma och mormor, ganska mysigt att gå på marknad tycker jag (och jag älskar i stort sett alla ställen som ger mig möjlighet till att handla). Köpte mig två par nagellack och SEX PAR trosor (Y)
På kvällen blev det skräckfilmstittande (dock mest snackande och ätande) hemma hos Nathalie. Efter filmen var slut så bestämde vi oss för att hitta på en dans till vår nya favvislåt Bag-in-da-box. Vääääldigt lyckat om jag får säga det själv! Givetvis filmade vi allt så att alla andra ska kunna se och lära. Mycket mycket kul. Därefter var vi väldigt trötta efter alla kreativitet så vi somnade i Nattis säng, som av någon anledning luktade väldigt mycket killparfym, konstigt ;)

Måndag:
Blev att äta mat på HoB (givetvis, var annars?) med Tess och Nathalie. Och även om vi alltid äter där när vi är ute så måste jag nog säga att detta var den godaste gången, det var helt underbart. Beställde faktiskt även in TVÅ varm choklad, och jag kan lätt säga att HoB har den godaste varma chokladmjölken i hela stan!
Därefter blev det bio - Mamma mia! Riktigt riktigt bra film. Jag är sjukt nöjd med mina senaste biobesök, alla har varit great! Man kände sig lite alltså helt lycklig endan tills man kom hem och märkte att någon tagit i sönder min data. Då fick jag ungefär mitt värsta damp någonsin. Som tur är så går det dock att rädda allt som finns på den, så som bilder och musik. Jag har ju för fasen bilder där sen jag gick i sexan och hade blivit riktigt ledsen om allt försvunnit.

 Jag fick ett vackert hjärta i min oboy! :)

Tisdag:
Pizzabakning i åhus hos Mik med henne, Tess och Nattis. Sjukt gott blev det (till och med godare än Conny's, och det säger mycket om hur gott det var). Jag och Tess är de bästa pizzabakarna i universum!
Där efter blev det mycket snack och lite verkstad innan vi tills sist vid halv 10 tiden bestämde oss för att åka in till stan. Mik hängde dock inte med för att hon var en tråkfis ;).
Men vi andra traskade hem till Skoogh där det blev husvisning och att spela spel, treeeevligt! :)


Kommentarer
Postat av: Elin

var är filmen då? :D

2008-07-16 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0