You are not there anymore

Igår blev det en runda på beachhandbollen med mamma, Nathalie och Tess samt Mikey som också kom sen. Tittade på när bland annat min storebror, Josse och Henke spelade.

På kvällen blev det en slappkväll hemma hos bas T då hela basen var samlad (alltså jag, Nathalie, Mik och Tess). Vi satt på Tessans golv och snackade, åt 2 påsar popcorn samt paj (som hennes syster så snällt hade bakat åt oss) i ungefär 3,5 timme. Men det var mycket trevligt, vilket det alltid är när mina favvispersoner är samlade :)



Idag har jag bakat kanelbullar i mitt fina förkläde och fikat med mormor! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

sparar du några till mig om jag kommer o hälsar på i veckan? :D

2008-07-21 @ 00:13:42
URL: http://tessother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0