You don't see me like I wish you would

Igår blev det film (13 snart 30) hemma hos Hannah, blev även att vi käkade lite värmepizza och kanelbullar mitt i natten, fint det! Jag hade dock glömt ta med den hemmalagade jordgubbssaften som vi hade hemma så var tvungen att springa hem och hämta den, Hannah tog då tiden och jag måste säga att jag är sjukt nöjd med att jag hann springa hem till mig och ner i källaren, leta upp saften och sen tillbaka till hannah igen på mindre än 3 minuter!! 

Idag däremot så har jag varit duktig och tränat en runda, där efter belönade jag mig själv med att ta en tur på stan. Ett tips till alla shoppinggalna tjejer är att Bianco har halva priset på REA-priset just nu vilket betydde att jag inhandlade mig två kuvertväskor, skydd till solgglasögonen, ett par högklackade skor och ett armband för 270 kr! Sånt gör mig lycklig!
Där efter tog jag bussen till yngsjö och hem till Fridas stuga där det blev  prat, minigolfspelande, mys på stranden och film! Alldeles för länge sen vi sågs sist men det var lika trevligt som alltid :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0