Att få ut dig ur min skalle

Jävla skit match är ungefär allt jag har att säga. Har man laddat upp med tidernas snyggaste målningar (var ju tvugna att uppdatera oss, kan inte ha samma målning varje match) men inte fan hjälpte det! Jag säger (jag hatar egentligen detta ordet men det passar in nu) som Josse sa ungefär hela matchen: FITTA!
Aja, kul kväll iaf och det avslutades med en tripp till förr i tiden då vi kollade på en massa fest/pos bilder från äldre dagar. :)

Nu ska jag sova en sväng och imorgon står det följande på schemat: Städning (ett av mina tusen oseriösa sommarjobb), Övningskörning med pappa, jobba i butiken, träning!

Vad jag bryr mig om nu, är dina armar om mig .
Även om jag vet, att jag måste glömma dig . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0