I don't love you anymore

Idag så har jag jobbat en stund och sen blev det en runda på stan, inhandlade mig tre par skor (tidernas största impulsköp någonsin), ett supersnyggt nagellack som passar perfekt med det ena paret skor och ett par nya tights eftersom min förra var så slitna. 

     
Nu ska jag se en film som heter "In the land om women" , det ska bli oerthör spännande eftersom min favorit hunk Mr. B (Adam Brody) spelar huvudrollen. Den känns alltså som att det inte finns någon risk att den är dålig (och även om den är det så bryr jag mig faktiskt inte, jag får ju trots allt titta på något väldigt vackert i 1,5 timme). + Att jag har läst på Emmas blogg att den ska vara bra! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Den är verkligen skiiiitbra;D och han är såååå snygg

2008-06-25 @ 23:06:05
Postat av: Mik

snygga skor :) dom i mitten är kalas snygga från hm, väl? :)

2008-06-26 @ 01:15:13
URL: http://mhagstrom.blogg.se/
Postat av: Mik

svarar här, (för jag vet inte var annars ;) ) jag köpte jackan på 1st base ;) där mittimot butik 47, de har underbara kläder :)

2008-06-26 @ 21:45:15
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0