I don't love you anymore

Sov länge idag, endan till halv 12 (vilket är otroligt sent för att vara magdalena nilsson som oftast går upp vid 9 tiden även om hon varit ute kvällen innan) och kan därför inte somna nu. Men det gör ingenting för jag har suttit och kollat runt på saker som jag ska köpa, känns nästan som att gå på stan ju ;)

Bland annat denna ursnygga väskan där jag även kan få plats med min laptop!



Och dessa hörlurarna hade blivit så galet snygga ihop med min ipod (jag har en sådan här grön nämligen) 

        

detta ska inhandlas så snart väskan har kommit in på lagret eller tills jag tar mig till malmö (fanns nämligen på lager där).

Men nu ska jag först sova, godnatt!
/ Kärlek från M .

Kommentarer
Postat av: Nathalie

MEEEEN, det är exakt en sån väska som jag letat som en galning efter!!! :O Banne mig att jag ska köpa en likadan!!!!!!!!!!

2008-06-25 @ 22:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0