I'm a loverhater

Ikväll blev det att äta dom berömda revbenen nere i åhushamnen, riktigt goda faktiskt så även jag kan bli en av dom tusen som rekomenderar dom! Där efter blev det glass, lite trist att det regnade men det stoppade inte mig,  mitt motto är "det finns inget dåligt glassväder, bara dåliga glasskläder", haha.
Sen fick vi köra hem och dela ut pappas paket, av mig fick han en Orkidé (en blomma alltså, och INTE reklambyrån där jag hade min praktik -jag är så vitsig-)  eftersom han samlar på sådana så det blev han glad över!

Nu är jag hemma och ska snart sova, ska faktiskt jobba imorgon! så om ni har vägarna förbi Tollarps överskottsbutik så kan ni ju titta in!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0