Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Idag var sista dagen på min praktik, HALLELUJHA MOMENT säger jag bara! Det har varit helt okej, men jag föredrar faktisikt skolan, så mycket lättsammare och roligare. Blev att köpa Otto's glass med Josse på lunchrasten, underbara underbara Otto's. Chokladdoppet (som annars är en tradition för mig) var slut så jag fick testa något nytt - mjölkchoklad topping, som visade sig vara en ljuvlig överaskning. Riktigt gott var det och jag rekomenderar det varmt!
Jag måste bara säga det,  som sann glassälskare (läs proffs) så kan jag härmed tillkännage följande - Otto är ett geni! det är inget snack om saken.  

Ikväll blev det även en runda hem till elin och käkade lite glass (väldigt nyttig dag det här känner jag) samt tittade på hennes urgulliga kattungar! "DOM KOMMER!" haha.
Imorgon ska jag ligga ut i solen och steka, blir förmodligen även ett dopp eller två, sen bär det av in till stan på min kusins student.

Ciao

     

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, "nu kommer deeeeem"

2008-06-07 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0