Jag tror, jag tror på friheten

Igår var min första jobbedag, ganska trevligt faktiskt, speciellt eftersom min kära vän Nathalie kom och hälsade på mig med kanelbullar som hon bakat! Det uppskattades kan jag lova! :)
Efter jobbet körde jag och N upp till IP och kollade på Tollarps A-lag, som förövrigt sög då dom förlorade med 1-0. Trist, men vi piggade upp oss själva med att köpa en supergod glass!

Idag är jag och jobbar hos mamma, men ska ta bussen hem nu och sen vidare bort till Tollarps överskottsbutik (jag är flitigheten själv som arbetar på två olika ställen på samma dag).
Ikväll blir det fotboll hemma hos mig med tjejerna, trist nog kunde Mik och Tess inte komma men dom får sitta hemma och hålla tummarna! GO SWEDEN!!

Kommentarer
Postat av: Mik

ja verkligen skit trist, vill också vara hos dig nu och hejja !! :S

2008-06-18 @ 21:42:15
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0