Just like it should be

Idag har jag haft full upp, har jobbat och sen följde jag med Emil och tittade på hans mormor och morfars hästar som hade fått föl. Supersöt verkligen, och helt gosig! Den bet dock mig i armen en gång vilket gjorde lagom ont men sånt får man ta. :) sen körde vi direkt vidare till träning där vi även mötte Nathalie!
Efter träning så kom jag hem och så överaskade mamma mig med att dom hade beställt pizza, vilket gladde mig som var enormt hungrig! Så det blev en kebabpizza med tjock botten och bearniesås, MUMS!
Nu tänkte jag snart slänga mig i min säng och kolla på SATC (om jag någonsin lyckas slita mig från datorn). Imorgon ska jag faktiskt se SATC filmen på bio tillsammans med Nathalie, vilket ska bli great eftersom alla säger att den är super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0