Kom igen och skrik!

Precis hemkommen från Elin där vi haft fotbollsfest ikväll - jag, elin, josse, mik, tess och emmies! Kul kväll och bilderna kommer senare när josse/emma/mikaela fått tummarna ur sina små söta gumpar och skickat dom (kan hända att ni får vänta några dagar då alltså). Även om jag inte är världens största fotbollsfan så var det ändå jävligt kul att se Sverige vinna över Grekland med 2-0! Kan bero på vår stora insats som trogna fans då vi hade sverigetröjor/halsdukar/HATTAR och var sminkade gul och blåa i ansiktena (Mik var dock mer grön än gul/blå när hon åkte hem men det har hon endast sig själv att skylla för ;))
Nu ska jag i alla fall sova, ska upp vid sju imorgon eftersom jag ska jobba. Ska jobba på min mammas företag så ska med ut på något ställe och vara "assistent" åt henne, vet ifan vad jag som inte vet ett skvatt om ekonomi kan göra men det ska nog gå fint! Inställningen är 90%, som jag har lärt mig ikväll =)

Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha det är bra Maggan, rätt inställning ;)

2008-06-11 @ 11:13:52
URL: http://juussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0