Kom så ska vi leva livet

Jag har blivit helt såld på Gyllene tider! Kan hända att det beror på att det (äntligen) är sommar och ingen kan förneka det faktum att Gyllene tider är den bästa sommarmusiken. även om det är samma låtar som spelas varje år så tröttnar man inte. Så, nu sitter jag här mitt i natten och lyssnar på musik och funderar på att sova. Men först så ska jag ge er mina topp fem Gyllenetider hits!

Juni, Juli, Augusti
Sommartider
Tuffa tider
När alla vännerna har gått hem
När vi två blir en     <3

Imorgon blir det att åka till stugan och stranden med pappa. Ska va där i helgen, sola och ha det mysigt : )



hela året har jag väntat på juni, juli, augusti
allt känns mycket bättre då
juni, juli, augusti
allt verkar mycket lättare då
juni, juli, augusti.
vindarna är varma då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det sägs att Ola Svensson gillar brunetter som är glada och lite spralliga.



Minnesanteckning på det?

2008-06-08 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0