No more blood to bleed

Har varit ett litet blogguppehåll nu och det kan förklaras så enkelt som att i lördags natt vid 02.00 tiden så hittade jag en lapp på mitt rum som sa att jag och Nathalie skulle infinna oss på Lingvallen (en bit utanför Ängelholm) klockan 9 följande morgon, vilket vi helt hade glömt bort. Så det blev att ringa upp Nathalie, ha panik i ungefär 40 minuter eftersom kursen kostade 2500 kr som vi själva hade fått betala om vi inte dykt upp, innan det till slut löste sig så att min översnälla pappa körde oss dit. Han är bäst!

Såå, nu är vi precis hemkomna. Kursen gick ut på att lära sig hålla gympa för småbarn som vi ska göra till hösten. Det var ganska långtråkigt då det mest bestod av teorilektioner hela dagarna men vi fick göra det bästa av situationen då vi den ena kvällen gick till havet och tog lite kort och den andra kvällen hade vi skönthetskväll! :)
Men nu är det riktigt skönt att va hemma och få äta lite GOD mat och sova i min egen underbara säng.

Kommer kanske upp lite bilder senare om ni har tur :)
Soo long suckers!

Kommentarer
Postat av: mik

magdalena, sånt får man inte glömma bort, kanske nathalie men inte du ;) haha

2008-06-25 @ 21:46:40
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0