Träden stod i blom

Efter att jag slutat praktiken igår så gick jag en snabb runda på stan innan jag gick bort till Make-up store. Utnyttjade mitt presentkort som jag fick där i julklapp, det var då verkligen på tiden eftersom det gick ut i juni (väldigt kort hållbarhet på ett presentkort enligt min mening). Man får då en sminkning på 50 minuter samt produkter för ett belopp på 500 kr, verkligen prisvärt! Jag gillade det jättemycket, riktigt trevlig var hon som gjorde det samt att jag lärde mig ett och annat.
Jag valde att göra en festsminkning vilket gjorde henne jätteglad, tydligen inte så många som vågar sig på det. Men jag tyckte det var roligare att testa något annorlunda som jag aldrig själv skulle göra, så det slutade med att hon målade mig i blå/turkosa färger med lite svart sot. Blått är ju annars inte färgen man vanligtivs har på bruna ögon men resultatet blev väldigt fint och jag skulle lätt kunna gå ut på fest så! Blev att jag även köpte en superbra concealer och två ögonskuggor! :)

          


Där efter så gick jag och möte Nathalie, vi traskade ner mot tivoliparken i tron om att vi var tidiga (var 45 minuter innan "showen" skulle börja). Det var vi inte, i alla fall inte jämfört med dom tusentals andra som förmodligen varit bänkade där sen klockan två i eftermiddags. Men vi fick ganska bra platser mitt i solen och började upp vår picknick korg som bestod av frukt, dricka och massa kakor. (helt och hållet Nathalie förtjänst, en poäng till henne!)
Hann även bli uppraggade av några mindre mysiga killar som kom och satte sig hos oss innan showen började, dom flyttade sig dock efter att vi suttit med ryggen mot dom i cirka tio minuter.
Mysig kväll rakt igenom men höjdpunkten var helt klart OOOOLAAAA! Blev även att jag ställde mig och köade som en annan desperat fjortistönt i hans autografkö, men fanns en viss skillnad mellan mig och alla andra som stod där - jag ville inte ha hans autograf utan jag ville GE HAN MIN. Tyckte själv att det var ganska vitsigt av mig, framförallt eftersom jag skrivit mitt telefonnummer längst ner. Han verkade också tycka det var ganska roligt för han tackade fint för den. :)
Sen tog jag och Nathalie bussen hem och jag var mega trött så stupade direkt i säng!

        

Kommentarer
Postat av: mik

gud vad mysigt ni ser ut att haft det :) hoppas vi ses ikväll :)

2008-06-05 @ 13:36:03
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0