Sol, vind och vatten

Igår så jobbade jag fram till lunch, då gick jag upp till mormor och åt pannkakor och sen vidare ut på stan och shoppade lite. Var längesen jag var inne i stan och även om det har varit bra för min plånbok så har det känts ganska trist, så det var skönt att göra av med lite pengar! ;) Inhandlade mig en fin blomma att ha i håret, en jättesöt "blus" (låter sjukt tantigt men det är nog det rätta ordet), hårband, trosor och ett par skor! jag blir verkligen lycklig av att handla, framförallt när jag är så nöjd med mina köp som jag var igår!

På kvällen anlände Frittsigumman till mig, var meningen att vi skulle haft en mysig picknick men pågrund av det tråkiga vädret (dumma dumma väder!!) så fick vi nöja oss med att vara inomhus. Gjorde en liten upprepning på häromkvällen så vi körde och plockade lite jordgubbar igen. Dock inte lika smärtfritt som sist eftersom denna gången var vattenspridarna på över hela åkern, men vi offrade oss och blev en aning blöta! Allt för våra jordgubbar ;)
Under tiden vi satt där och plockade så kör helt plötsligt en bil förbi, saktar ner, och ut stiger en polack! Vi blev givetivs livrädda och trodde att han jobbade där. Han vinkar åt oss och visar att han vill prata med oss , så försiktigt går vi ut och det visar sig till vår tur (?) att han bara ville bjuda oss på en cigg och ragga. HAHA. komiskt värre.
Men sen när han kört så skyndade vi oss iaf att plocka ihop och köra hem till mitt rum och slå på vänner! Ännu en helmysig kväll!  =)

Jag fick min kamera häromdagen också, så nu var den äntligen färdigladdad så att vi kunde använda den för att dokumentera vår kväll!



Frida är söt söt söt.



Vattenspridarna som var på över hela åkern.



Fritts ger sig ut!



Smile like you mean it!



Lägg märke till den lille vite, det är fridas jordgubbe det! visst ser den gooooood ut? ;)



Hej på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0