Flickorna har blommor i sitt hår

Känns som att det mesta är planerat inför morgondagen och det verkar bli en superkväll! Ska spenderas hemma hos Henke i åhus med honom och lite andra trevliga filurer och kvällen ska bestå av mat, midsommarstång, snapsvisor, lekar, dricka, jordgubbar och massa annat kul - alltså verkar det bli en toppen midsommar!! hoppas bara att solen ville titta fram lite också och inte bara regnet.

just nu står min sockerkaka i ugnen, som ska bli bottnen på min jordgubbstårta som jag ska göra till imorgon. Inte för att jag tycker om tårta så speciellt mycket (som alla säkert vet så föredrar jag glass) men det känns ändå som lite äkta midsommarstämning med en jordgubbstårta, så så fick det bli!

Trevlig Midsommar alla!

ger er även lite bilder från förra årets midsommar, enjoy!


   

     

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0