Våra hjärtan slog i samma takt

Igår var Tessan och Mikaela här och käkade pizza (therese ville dock hellre ha kebabtallrik). Efter att vi suttit och smällt maten och snackat i ungefär en timme så kom Nathalie lagom till att vi skulle gå ut en promenad med mina hundar, hamnade då även i affären och köpte lite glass och godis som vi åt på vägen hem till mig. Blev sen att prata en massa på mitt rum och kolla igenom en del kul saker jag har på min data (den är väldigt hemlighetsstämplad) innan vi tills sist satte på filmen som var JÄTTEBRA (dom andra sa iaf det, jag sov en liten stund). Sen somnade vi alla lite huxflux och imorse blev det att snabbt äta frukost och sen fick damerna bege sig hemåt. Mikaela och Therese råkade tyvärr missade bussen precis (jag hade sagt lite fel, trodde den gick prick kvart över medans den gick 12 över), men det löste sig eftersom mamma körde dom in istället så att Mik inte skulle bli sen till sitt jobb.
Blev då även att jag och mamma körde och handlade mat eftersom vi ändå var i stan, men när jag till sist kom hem så lade jag mig i solen och  började "Mina hemligheter" som jag lånade av Hannah igår. Sjukt bra bok, jag kan ju lägga till att jag även läste klart den idag. Den rekomenderas starkt!!

Men nu ska jag ta och äta, blir grillat idag och jag är vrålhungrig!

image44

Morgan idag när vi solade. "That's my cool, and I can't take it of" (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0