You tell me that you need me

Idag gick jag upp tidigt och traskade hem till Hannah, som kom hem från Italien igår. Vi gick vår traditionellla promenad som tog ungefär en timme, vilket inte märktes eftersom vi hade så mycket att prata om. Händer trots allt ganska mycket i vår lilla by på en veckas tid, förvånande! Därefter gick vi bort till Hemköp och inhandlade frukost som bestod av frallor som vi sen avnjöt hemma hos henne! Jag hann även kela lite med hennes HERMELIN (inte kanin) innan jag begav mig hemåt igen då Hannah skulle jobba.

   

Sen dess har jag inte gjort mycket - kollat på Gossip girl och sovit i min soffa, men det är ganska mys en dag som denna då det ösregnar ute.
Ikväll ska jag till Åhus och äta mat med min familj för det är pappas födelsedag idag! Grattis papps! :)<3

Kommentarer
Postat av: hannah

posarhermelinen ;)

2008-06-23 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0