En doft utav ångest

Jag skrev först ett väldigt djupt och seriöst inlägg, men kände mig inte riktigt på humör för att publicera något sånt. så det får istället blir ett helt vanligt lagom ytligt litet inlägg om min helg, som har varit en av de trevligaste på länge.
Började med att jag slutade klockan 12 i fredags och efter en ballerina fika (eller snarare krängning) så tog jag bussen till yngsjö tillsammans med Frida. Var i hennes stuga och lagade tacos, spelade spel och festade till det lite grann tillsammans med henne, Marc och Filip Persson :) mycket trevligt.

Efter att ha städat, käkat frukost och kollat på tre avsnitt oc så begav jag mig hem igen till Tollarp, där jag åt middag tillsammans med min pappa innan jag och Nathalie åkte ut på Österäng till Therese.
Väl hemma hos Therese så kollade vi tre + Erik och Alex på Melodifestivalen, bakade en suverän kladdkaka (tack vare Alex som kunde hela receptet i huvudet) och så spelade vi spel. :)

Idag så har jag varit på Nova Lund med far min, köpte mig två nya klänningar, ett par byxor, en skjorta och två skärp. I love shopping :)
Nu ska jag kolla några avsnitt på Andra Avenyn (även om jag inte borde vara det så är jag stolt över att ha kollat 30 avsnitt på en vecka) ^^ och sen ikväll ska jag äta bakad potatis, kolla köping och förmodligen även plugga lite naturkunskap (så att inte ångesten äter upp mig fullständigt).

Hoppas att du njöt av denna fullständigt meningslösa läsning :)

I can't live is living is without you -

/ yours truly M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0