I en värld av idioter, står han först i kön.

Igår, lördagen den 15 mars 2008, så var jag och kollade på kent när dom spelade inne i Kristianstad. Det var absolut en av höjdpunkterna i mitt liv. utan tvekan.
och  förvånande nog så var Jocke Berg inte alls så tokig IRL (som det så coolt heter), nästan lite sexig till och med på 6 meters avstånd.
När jag kom hem så var jag genom blöt av svett, hungrig och helt slut. Så det blev att äta lite godis som min pappa hade köpt och sen sova en stund på soffan. Härligt! (Y)
Men om jag inte älskade kent redan innan, så gör jag det absolut nu.

visioner i mitt huvud när du ler,
jag har hittat någonting vackert,
vännen, ser du vad jag ser?
jag är nästan som du.
och du är som jag, när du dansar.
Har aldrig träffat nån som du.



/ yours truly M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0