Mitt liv i ett nötskal.

" Igår så kollade jag på 15 avsnitt andra avenyn och käkade 1 liter glass.
idag har jag tyvärr bara hunnit se 13 avsnitt men har isället hunnit äta 1,5 liter glass. " ;)


nej, idag har varit en sådan dag då jag bara ville krypa ner under täcket, lyssna på kent och tycka lite lagom synd om mig själv. Men det kändes inte som något skulle bli bättre utav det, så istället sov jag en timme (vilket är väldigt ovanligt för att vara Magdalena Nilsson då hon tycker det är slöseri med tid att sova).
efter det så tog jag bussen in till stan för att gå på Afrodans på friskis tillsammans med Ellen. Det var verkligen skitkul och något som jag starkt rekommenderar! jag kommer dock ha en ganska fet träningsvärk i min ryggen imorgon. Men vad gör det? jag är ju ledig och då kan ingenting, inte ens träningsvärk, förstöra min dag! :)

Nu har jag precis ätit en tallrik flingor och kollat på det näst sista avsnittet av andra avenyn (ska bli hemskt att behöva vänta tills söndag innan man får se det igen).

P.S i helgen ska jag se KENT! gissa hur mycket jag längtar? :D:D:D:D

"Att vara kär är som att vilja kasta sig ut från ballkongen och krossas mot asfalten"

/ yours truly M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0