Påskhare

I'm what you see,
I'm not what they say.
But if I turned out to be,
could you love me anyway?

igår så var det några söta polacker här hemma och satte upp min tapet på mitt rum, och det går bara att konstatera en sak - jag är sjukt nöjd! Det blev till och med bättre än jag hade tänkt mig.
Så idag har vi hållt på att flytta ner lite möbler och jag har bland annat städat ur halva min garderob och gjort ordning där. Och jag kan säga så mycket som att jag aldrig någonsin har haft så här fint i min garderob! det tog ungefär 1,5 timme att städa den och ändå var det bara halva, usch och fy. Men det var det värt, nu kan man ju förhoppningsvis hitta kläderna också :)

det positiva med påsken är allt påskgodis.
det negativa med påsken är att man får ont i magen.

/ yours truly M .

Kommentarer
Postat av: N

Ja ont i magen får man veerkligen på påsken! :p

2008-03-22 @ 17:10:05
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0