Return of hjärtats fröjd.

Eftersom jag vet att jag i alla fall har en trogen läsare här inne så ska jag berätta att jag saknar min storebror :)<3


Igår var det spakväll "@ Mik's place" som stod på schemat och det hela började med att jag och Tessan kom dit vid femtiden då Mikaela och Nathalie hade förberett Tacos. Så vi käkade och sen blev det att basta, sätta i hårinpackning, ansiktsmask (min var av choklad, maha), fotbad och en massa sånt mys. Blev även lite fruktsallad (utan kiwi) och glass samt en styck hairspray :).
Mycket mys! :)<3

idag har jag dock inte gjort för mycket. Efter att jag kom hem från åhus så har jag ätit, pratat i telefon och sovit. Men nu har jag efter mycket ansträgning lyckats platta allt mitt hår och ska snart äta med min pappa och Natts på björkhällan. Sen blir det väl något avsnitt one tree hill och en fruktsallad kan jag tänka mig :).

usch vilken ointressant blogg jag nyss skrivit. men läser du här inne så får du väl helt enkelt skylla dig själv.

Now it's time to face your lies.
open your eyes.


/ yours truly M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0