20 Maj

Det är ingen vanlig dag, nej det är ingen vanlig dag, för det är Magdalenas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!

Min dag började med sång med blommor och lite paket på sängen. Sen fick jag äta frukost och åka till min praktik, var bara där fram till lunch idag eftersom jag skulle till läkaren på eftermiddagen. Hann även gå lite på stan och köpa en morsdag present till min mamma, ett par bikinitrosor på rean åt mig själv och te till mormor.
När jag sen kom hem så blev det en runda till gymmet med Nathalie innan vi började "fira" mig lite på kvällen. Jag fick välja mat, exotisk planka (som är EN av alla mina favoriträtter) och kladdkaka med glass. Fint! Har också öppnat paket, spelat spel och tittat på desperate housewives ikväll. Så för att sammanfatta det hela så har min dag varit toppen! Tack för det<3                                             
                


Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

grattis på födelsedagen :) hoppas du haft en bra dag!

2008-05-20 @ 23:19:02
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: amanda

grattiiiis snäckan :)

2008-05-21 @ 21:50:58
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0