A promise doesn't mean a thing anymore

Igår var det självaste valborgsmässoafton, vilket även är kungens födelsedag för dom som bryr sig, och den firades hemma hos Tessan där jag, Nattis, Frida, Mik, Josse, och Paulina var och grillade. Efter att ha kämpat med grillen i 1,5 timme och varit nära att ge upp så där 11000 gånger så fick vi äntligen fart på den så vi kunde käka, kan ju till lägga att vi alla var ganska hungriga då.
Därefter blev det lite festande där hemma innan vi stack vidare. För att sammanfatta kvällen med ett ord så - wooho! (Y)

Efter att ha tagit nattbussen hem så sov Nathalie hos mig så imorse vaknade vi (eller jag väckte henne) vid halv 11 och gjorde iorning frukost framför tv:n där vi titttade på One tree hill. Nu sitter jag här och skulle ha börjat plugga för en timme sen, har dock inte gått så bra hitintills. Speciellt eftersom jag har arbetet i skolan och har glömt skicka det till mig själv på buffen. Dukigt irriterande. Blä.

Men jag kan tillägga att Mayday Parade är underbart bra och just nu sitter jag och lyssnar dom repeat.
På tal om det (eller apropå något helt annat egentligen) så är jag sjukt sugen på päronjuice.

Kärlek från M .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0