Brustna hjärtans café

Nu sitter jag på min praktik och väntar på att åka hem, ska få skjuts av en av dom som jobbar här och som också bor i Tollarp. Skönt att slippa ta bussen som vanligt.
Har fått göra studentplakat som folk beställt hela dagen, redigera bilderna och sen montera. Lite knepigt, men faktganska kul. Börjar kännas lite roligare med praktik nu faktiskt. Blev även en fika nere vid ån på kärleksmums!

Igår var jag ute och åt tillsammans med pappa och Anita på fin resturang - Kippers källare. Fick mina paket, väldigt efterlängtat!
Idag på lunchen blev det mat på house of bagels med mitt snuttegull Frida. Fick mitt ena paket som innehöll "Bibeln om mina vänner", vilket är en bok med sjuka frågor som ens vänner ska fylla i om sig själv.  Träffade även Elin som satte sig och tog en kaffe med oss och började fylla i boken,mycket nöje!

Men nu ska jag hem och slappa lite framför tv:n och kanske gå en runda i det fina vädret innan spinningen börjar vid halv 7!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0