Dom pratar om något underbart

Idag är mitt humör verkligen på topp! Även fast dagen började med ett nationellt prov i Matte B (som för övrigt inte gick jättebra) så har dagen varit great! Det blev att köpa glass och sola på lunchen, som faktiskt var min allra första ottos glass som jag köpte i år (då räknas givetvis inte alla dom miljontals glassförpackningarna som jag har köpt i affären) och det kändes fint!
Efter skolan så överaskade min underbara mamma mig med att ha köpt två liter jordgubbar till mig, så jag tog med dom ut till trädgården och lade mig och solade en timme innan det var dags för träning. Första sommar gympa passet och det var extremt svettigt.

Denna veckan har i alla fall varit helt underbar, förmodligen tack vare det fantastiska solvädret! helgen blir förmodligen ännu bättre, då det blir fest, stranden och poolparty! ÄNTLIGEN ÄR SOMMAREN HÄR!

/ Kärlek från M .




image10


image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0