Don't you know, you're on my list?

Idag hade vi en lektion mellan 10 och 11 då vi redovisade våra saker vi gjort på graflektionerna, en makaron förpackning med illustrerade hjältar och sen ett sagouppslag ur på en bok där jag hade ritat rödluvan och vargen. När det var färdigt så hade vi rast i 4 timmar då jag och Joss gick på stan. Inte så bra för mig som hittade en massa massa massa kläder som jag ska önska mig i födelsdags present. Hittade även en apsnygg Nike jacka på stadium som jag bara MÅSTE HA, den var dock slut i min storlek men dom skulle ringa när dom fick in den så jag håller tummarna ;)

Efter skolan så blev det gymmet med Hannah och sen en promenad i skogen med mamma. Ikväll så har jag även pratat en del i telefon och tittat ett par avsnitt på andra avenyn. Härligt!
Nu ska jag läsa lite i min harry potter bok (håller på att läsa om alla böckerna nu så är på bok 4, dom är bara SÅ bra!) och sen sova, så sleep tight mina vänner.

Bäst just nu - the killers - my list

image17

Kärlek från M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0