Heat of the moment

Efter att jag slutat idag så mötte pappa mig i stan så åkte vi och tittade på kamera och data åt mig. Far min är en lysande förhandlare så nu ligger det en beställning på kamera åt mig på elgiganten! Just lovely.

Därefter blev det promenad med mamma och en runda på gymmet (samt en del skitsnacking) tillsammans med Hannah innan jag skyndade mig hem och åt lite och tittade på desperate housewives med mamma, jag verkligen älskar det programmet! Var även Gossip girl  ikväll vilket jag tyvärr inte hann titta på, istället fick jag spela in så det blir att avnjuta senare i veckan.

Sleep tight
/ truly yours.


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, precis. sitter mest på internet ;D det man får att göra tar typ en timme att göra klart. !

2008-05-28 @ 10:31:28
URL: http://maandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0