Hej ditt lilla snöre

En dålig vana jag har är att när jag är uttråkad och rastlös så blir jag alltid sugen på något gott, alltså antingen äter jag eller bakar jag. Och ikväll till ära då jag har varit hyfsat uttråkad har lett till att jag ätit kladdkaka och glass. Det hjälpte en liten stund (iaf dom 5 minutrarna som det tog mig att äta upp) sen hade jag lika tråkigt igen. Efteråt kollade jag på två avsnitt vänner som resulterade i att jag somnade (trots att jag inte alls var trött, väldigt skumt) sen kom min underbara mamma och räddade mig , så vi åkte upp en runda i skogen och gick en promenad samt hyrde en film på Ica. Tamtadam, alltså slipper jag se på film själv! Så nu ska jag titta film och äta lite kladdkakis till med min mams. See ya!

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0