I can live without you, but.


Ikväll får det bli en hemmakväll eftersom jag är jättetrött och ska upp vid halv 7 imorgon. Helt galet att gå upp så tidigt när man är ledig men det är absolut värt det eftersom jag ska åka till malmö och shoppa, och dessutom ska jag göra det tillsammans med Frida. så det ska bli himskans trevligt! Men för övrigt så ska jag titta lite på andra avenyn ikväll, ligger ju sex avsnitt back vilket verkligen inte är likt mig. Kanske blir att äta en liten bit kladdkaka som jag vet att gömmer sig i vår frys också.

Har under dagen märkt att jag nässlade mig på handen igår, vilket är ganska jobbigt då det kliar och svider ganska mycket! stackars mig.



image3

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

du kan ju inte äta kladdkaka utan mig! :O

2008-05-01 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0