I'm walking on sunshine

Denna helgen har verkligen bjudit på sommarkänslor! Det har till och med känts precis som det varit sommarlov, vilket det fakiskt snart är - mindre än 4 veckor kvar!

Igår så körde jag och pappa ner till stugan där han fixade med den medans jag låg på stranden. Inte mig emot, eftersom jag älskar att sola. Klarblå himmel, klart hav, jordgubbar och min ipod, bättre än så kan det knappt bli!
På kvällen var det sen poolparty hos Miks som gällde, en heltrevlig kväll som bjöd på grillning, bad, studsmatta och kubb! Tack för det mina vänner :)

Idag så gick jag och Nathalie upp vid tio tiden och åt frukost ute i vår trädgård, där efter blev det att traska ner till havet. En mycket händelserik dag då vi byggde tidernas snyggaste sandslott (kommer bilder på min bdb sen), såg en livs levande ål som simmade vid strandkanten och jag gjorde ett magplask i sanden!
Fick även lite färg känns det som, så det är najs! :)

Det finns inga ord som kan beskriva hur underbart jag tycker det är med sommar, jag älskar det !!

image15

btw, så var jag ganska nöjd när jag såg att jag hade cirka 25 sidvisningar per dag på min blogg.  Men när Tess sen sa att hon hade cirka 100 så blev jag ganska onöjd igen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0