It's the wrong kind of place to be thinking of you

Idag var första dagen på min praktikplats. Orkidén, är en "typ" reklambyrå ute på söder. Ska vara där i tre veckor nu fram til sommarlovet. Helt okej, fick sätta lite texter till en broschyr dom skulle göra i Indesign. Ganska kul men fick gå lite längre än jag hade trott, men det får väl gå helt enkelt!
Vädret idag har dock varit skit vilket gjorde att jag frusit som en räka! Men efter litet mat, träning och en dusch så är jag nu som vanligt igen - het alltså ;).
Men nu ska jag skölja ur min inpackning som sitter i!





Igår så var mitt internet helt surt och ville inte funka som jag ville att det skulle. Så pågrund av det blev det inget inlägg igår, därför får jag nu tala om lite vad jag haft för mig i helgen.
I lördags var det födelsedagsmiddag/tjejfest för mig och Therese hemma hos mig, hela lördagen gick åt till att förbereda mat och lekar. Vi lekte en liten rolig variant på en tipsrunda (där Hannah var en stolt vinnare) och så körde vi Rinkabyfyllan, som förmodligen är en av världens roligaste sysselsättningar. Igår tittade jag på filmen som min styvpappa filmade när vi körde den och vi ser galet lost ut! Tack för en kul kväll och alla fina presenter! :)<3

                

Igår, söndag, så slappade jag järnet. Var ute och gick en promenad med mamma och bakade en god rabarberpaj, mums! Sen på kvällen var jag ute och sprang en runda och tittade lite på TV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0