När du går sönder inuti, så som jag gjorde.

Idag har jag haft fullt upp - vaknade upp med en riktig snygging vid min sida och där efter har dagen varit full av promenad, blomplocking, brödbakning och massa andra förberedelser till mitt släktkalas. Har även hunnit titta på en del avsnitt One tree hill med Nathalie ikväll, och kollat lite smått på Eurovision songcontest som förövrigt är världens sämsta tävling. Det är ju för hela friden knappt någon sångtävling längre, bara en massa röstningar på sina grannländer. Att komma på 21:e plats av 25 möjliga är riktigt dåligt och inte ens transvestit-Parelli är SÅ dålig. Jag tycker Sverige ska göra det enda rätta - dra sig ur tävligen!
Höjdpunkten i programmet var ju lätt gullbjörn! Synd att han inte var med mer än dom ynka 2 minutrarna.
Men nog pratat om det! Jag kan istället tillägga att One Tree Hill femte säsongen är riktigt bra! Spänningen är olidlig, speciellt när den ena skivan helt plötsligt inte funkade. Man kan säga att jag blev ganska frustrerad! Men nu har jag lugnat ner mig och funderar på att gå och lägga mig, det är ju trots allt en dag imorgon också som man så fint brukar säga!
Sov gott alla (eller ni få som orkar läsa mina inlägg).



Det jag bryr mig om nu,
är att aldrig ge hjärtat rakt ut .
  <3

ibland måste jag verkligen sluta tänka så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0