Someday

Gårkvällen blev inte riktigt som planerad, men ack så trevlig ändå. Blev att vi (efter en lång väntan då jag och Mikaela åt "förrätt") till sist grillade hemma hos Mik istället - hon, jag, Jimmie, Glenn och Nille. När Nathalie sen också joinade så spelade vi några runder kubb innan de andra kom dit och vi bestämde oss för att gå till Furehov och spela brännboll istället. Mitt lag som bestod av mig, Mik, Nille och Glenn mot Sara, Natts, Ralle och Thulle. Vi var lätt bäst och om någon hade räknat poäng så hade vi säkerligen vunnit!

Denna dagen däremot har bestått av en hel del solning och en hel del glass, great!
Nu väntar jag på att några damer ska anläda hit, ikväll blir det pizza och en (förhoppningsvis) bra film! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0