Tusen bitar

Igår var en bra dag. Det var fint väder så jag och mamma solade ute i trädgården hela dagen. Det var även morsdag så bror min kom hem och fikade och på kvällen blev det att grilla och fira lilla mamma med  paket. Mys!
Idag är däremot en sämre dag. Det är pissdåligt väder, helt mulet och kallt och jag är på tillbaka på min praktik. Just nu är jag lite busig och är inne på blogg.se samt bilddagboken fast jag inte får, men tur är så är dom inte här just nu. Slutar om en halvtimme så då ska jag åka hem och äta pastasallad som blev över sen mitt kalas och träna en runda tillsammans med Hannah. Det är förvånande hur långt tid en halvtimme kan kännas ta medans flera timmar ibland kan vara över på ett ögonblick. 

For every minute you are angry, you loose 60 seconds of happieness - ett bra motto! 

/ Kärlek från M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0