We could be heroes, just for one day

Idag blev det en tripp till Malmö tillsammans med mamma och mormor. Mamma hade en tid hos läkaren som egentligen var själva anledningen till att vi åkte dit, men när den var avklarad vid 11 tiden så gick vi och käkade lunch och sen blev det att shoppa lite. Jag köpte två helt underbara bodylotion, hårfärg till mitt hår (är i stort behov av färgning så som det har blekts), två tubtoppar på Gina och ett helt otroligt vackert förkläde från Laura Ashely. Jag älskar ju trots allt att baka och förklädet va så vackert med stora rosa blommor att jag inte kunde låta bli att köpa det, är det de som kallas kärlek vid första ögonkastet? I så fall börjar jag förstå det mycket bättre nu! :) 

När vi gick inne på Hansa så var det plötsligt en äldre man som stannade till och bara tjöt till, så sa han "Oh, vad roligt att se en flicka ha en sån hederligt vacker klänning! Det är inte ofta man ser det mitt inne i Malmö". Det satt en extra liten guldkant på min dag och fick mig att känna ännu mer kärlek till min klänning som faktiskt råkar vara en av mina favoriter!
Efter en trevlig och mysig dag så tog vi sen tåget hem, ganska trötta efter att ha gått upp klockan 6 (det hör till saken att jag inte gick och lade mig förens vid 1-tiden). Men när vi kom till Tollarp så blev det en promenad med hundarna som varit inomhus hela dagen och sen hade jag lovat att springa en runda med Emil i skogen. Det ledde till att jag sen däckade vid TV:n , dödstrött. Men nu är jag lite piggare men tror ändå det är bäst att komma i säng lite tidigare än igår.

image34

Mormor och Mamma! :)<3

   

Tubtoppar från Gina Tricot.


Mitt underbara nya förkläde som får mig att vilja baka dygnet runt bara för att jag ska få använda det!


Kommentarer
Postat av: Mik

nu har jag sett det, har nog missat just detta inlögget innan av någon konstig anledning.. :)

2008-06-01 @ 18:00:23
URL: http://mhagstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0