Your heart is not able

Imorse (eller förmiddags) så var jag ute och sprang med Emil innan skolan började. Vi hade sovmorgon till halv ett, därefter så blev det bara en massa betygsnack som varade i ungefär 5 minuter, detta ledde till väldigt långa raster som fick fyllas med lite shopping. Jag ska dock inte handla mer kläder nu, har handlat en del samt önskat mig i stort sett bara kläder av mina föräldrar så får nog lugna mig så att mina nya garderob inte blir lika överfull som den förra. Handlade mig iaf ett par nya solglasögon på rean, kostade bara 5 kronor! woho! (dom var dock skitfula så förstår att ingen köpte dom på fullpris, men ibland gillar jag fula saker). Köpte även en liten present till Tessan, som fyller år på tisdag (vilket även jag gör, glöm inte det!)

Men nu är jag iallafall hemkommen och vet du vad? jag har inte en aning om vad jag ska göra.
Eftersom jag redan har tränat idag så kan jag inte göra det, träningen brukar ju vara det som tar upp stor del av mina vardagskvällar. Det är inte heller något bra tvprogram ikväll och jag har kollat på alla nya avsnitt av andra avenyn, jag har ingen läxa och jag inte är trött eftersom jag hade sovmorgon idag. Alltså ingenting att göra.
Det är stunder som detta som jag hade velat ha en pojkvän, så att jag hade haft någon att titta på film tillsammans med. Jag klarar nämligen inte av att titta på film ensam, hatar verkligen det, jag har ju ingen att prata och diskutera filmen med isf (vilket jag gör hela tiden. pratar alltså). Men jag får väl förmodligen titta på film ensam idag för första gången på ungefär 4 år (och det är ingen överdrift). 




          image18




Detta är universums underbaraste låt.
(Okej, jag vet att jag sagt så förr.
Eller, ja, att jag säger så ganska ofta.)
Men iallafall, - förtillfället är detta min favorit låt.

THE KILLERS  - MY LIST <3

Let me wrap myself around you
Let you show me how I see
And when you come back in from no where ,
Do you ever think of me ?

Your heart is not able
Let me show you how much I care



I need those eyes to tie me over
I take your picture when I go
Gives me strength and gives me patience
But I'll never let you know

I got nothin' on you, baby
But I always said I'd try
Let me show you how much I care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0