I can't stop thinking about it

Redan söndag, och en hel veckas lov har gått. Men det har varit ett ytterst lyckat lov så det är inte konstigt att tiden gått snabbt. Har inte haft tid att vara hemma en endast dag så igår fick det som sagt bli en hemmakväll. 
Mamma och jag hyrde en film, och eftersom det inte fanns så många att hyra så fick det bli en skräckfilm med Jessica Alba. Jag blev så rädd att jag slog mig själv en örfil, TVÅ GÅNGER! Helt galet. 

Idag står det detta på schemat:
- Plugga
- Baka bröd! (H)
- Träna
- Försöka reda ut mitt hår sen i torsdags, det är ju ett enda stort tuperat fågelbo. 



Kommentarer
Postat av: Nathalie

HAHAHAHAHA! Det där med örfilen känner jag igen, dock brukar den vara på andra, och inte mig själv! ;)

2008-11-02 @ 15:14:16
Postat av: Mik

hahahaha, örfil? det har jag missat, måste visa mig den ngn läskig dag ;)

2008-11-02 @ 15:36:03
URL: http://mhagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0