I fell inlove with a voice

Gårdagen var kul, av någon anledning orkar jag inte säga mer än så. Men det var baskalas helt enkelt! 
Idag är jag av någon anledning väldigt väldigt trött, hes och allmänt seg. Men ska nog ta mig lite frukost nu och sen träna en runda, det brukar göra susen! 

Jag läste boken "låt den rätte komma in" för ett par år sen och det är helt klart en av  
de skickligaste rysarboken jag någonsin läst! Nu har de ju minsann gjort en film 
utav historien och det är ju upp till bevis för att se om den når upp till samma nivå 
som boken! Filmen är förvånansvärt omtalad enligt mig så jag ska nog gå och se 
den på bio har jag tänkt (om den nu någonsin kommer till Kristianstad).
Men hoppsan, nu ska jag som sagt äta lite frukost! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Får jag följa med? :D

2008-11-15 @ 13:16:00
Postat av: Emma

tack så mycket :)

2008-11-15 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0